با ارز معذرت

با عرض معذرت می خوام نامه هاتو پاره کنم
که از دلم بیرون بری قلبتو آواره کنم
با ارز معذرت می خوام یه حرفی به تو بزنم
فکر نکنی دارم نصیحت می کنم یا حرف بی خود می زنم
می خوام بگم من اومدم که عشقمو پس بگیرم
این بهتره تا کنج غربت بمیرم
یادت میاد خواستی به من نفرت و ثابت بکنی
بی خبر از اینکه داری قلبم و عاشق می کنی
اما دیگه تموم شده هر چی که بوده بین ما
شاهد چشمای ترم کی بوده جز خود خدا
با عرض معذرت می خوام بگم سراغ من نیا
حتی منو صدا نکن دیگه نپرس چرا چرا؟
برو برو که قلب من برای تو یه ذره هم جا نداره   
میخوام فراموشت کنم این دیگه اما نداره
تا کی باید کنار تو یه جوری زانو بزنم
که فکر کنی غلامتم لایق این جور بودنم
تا کی باید غرورم و پیش دل تو بشکنم
به پای اطوار و ادات از همه چی دل بکنم
دیشب به خواب من اومد یه لحظه از جداییمون
با عرض معذرت می خوام خوابم و تعبیر بکنم

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام دوست خوبم.وبلاگت رو دیدم خیلی قشنگ بود.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com
ما هم علاوه بر داشتن قسمتهای متنوع یک گروه تولید نرم افزار ایرانی هستیم.از سایت ما دیدن کن.اگه میخواهی فقط نرم افزارهای کاربردی روببینی از لسیت موضوعات نرم افزار کاربردی رو انتخاب کن.
منتظر حضورشما هستم.
آرش مدیریت سایت زاویه

محمدرضا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

خبر فوری:
بانک مرکزی اعلام کرد: کاهش 14و نیم درصدی تورم در مدت 8 ماه
http://adalate9.blogsky.com/
خرداد 1388
این خبر نشان داد که موسوی و کروبی و رضایی تا چه حد دروغگو هستند.

یه دوست دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

فرید دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ق.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید
www.parmis-corp.mihanblog.com

یه دوست دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

آیتا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

سیما دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

من از متنهای شما خیلی خوشم اومد واقعا زیباست لطفا برایم ارسال نمایید/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد