بیا با هم باشیم

بیا با هم باشیم
بیا با هم باشیم ، از هم بگوییم ، با دل باشیم... 
بیا من و تو برای هم باشیم و با عشق هم زندگی کنیم... 
با عشق تو زندگی میکنم ، با تو نفس میکشم و با تو عاشقترینم! 
عزیزم بیا تا در آن چشمان زیبایت نگاه کن، درون چشمهایت یک دنیا عشق میبینم! 
درون چشمهایت فرداهای زیبای با تو بودن را می بینم! 
بیا برای هم باشیم ، با هم بمانیم و در این راه نفسگیر زندگی همسفر هم باشیم! 
بیا اولین و آخرین سفر را در این جاده زندگی با هم باشیم! 
سفری به آن سوی سرزمین خوشبختی ، سفری به سوی مرز رسیدن! 
بیا و یک لحظه دستانت را به من بده تا برای یک عمر آن را درون دستانم بگیرم و بفشارم  
و دیگر حتی یک لحظه نیز آن را رها نکنم! 
بیا و یک لحظه به چشمانم نگاه کن تا برای یک عمر چشمانت به چشمان من طلسم شود! 
بیا و یک لحظه با من باش ، تا برای یک عمر با هم بمانیم عزیزم... 
بیا برای هم باشیم ، از هم بگوییم با عشق باشیم! 
بیا بگو آنچه در آن دل مهربانت میگذرد، بگو که چقدر مرا دوست داری ! 
میخواهم تا ابد با عشق تو زندگی کنم ، حتی اگر در کنارم نباشی ! 
میخواهم به عشق تو لحظه های سرد تنهایی را بگذرانم ، حتی اگر مرا دوست نداشته باشی! 
بعد از تو عاشق می مانم ولی تنها میشوم ، خوشبخت می مانم ولی نا امید میشوم! 
خوشبختی من یعنی عاشق تو ماندن ، و با عشق تو نفس کشیدن! 
خوشبختی من یعنی به یاد تو بودن ، و با خاطرات تو زندگی کردن!
بیا بدون هم نباشیم ، نه من بی تو و نه تو بی من!
بیا با هم باشیم ، از هم بگوییم با عشق باشیم.....