تنها تو را میخواهم

  بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، بعد از تو عاشقی را بی معنا می دانم! 
گفته بودم که تو اولین و آخرینی ، ای سرآغازم من پایان را نمیخواهم! 
می دانی که چقدر دوستت دارم؟ بدان و باور داشته باش که یک دنیا دوستت دارم! 
این حرفهایم شعار نیست ، دل می گوید و من نیز حرف دلم را مینویسم! 
بدون تو این دنیا را نمیخواهم ای دنیای من! 
حالا که آمدی و مرا عاشق خودت کردی ، رهایم نکن! 
حالا که این قلب مرا از عشقت شعله ور کردی ،
آب سرد بر روی آن نریز و مرا ناامید به فرداهایم نکن! 
بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، باور داشته باش که جز تو کسی را نمیخواهم!
تو را میخواهم و آن دستان مهربانت ، در کنار تو بودن را میخواهم و نگاه به آن
چشمان زیبایت ، جدایی و نفرت را نمیخواهم!
بدون تو شوقی برای نفس کشیدن ندارم ،
تو همنفس منی ، بی تو حسی برای تنها نفس کشیدن ندارم!
 ستاره های آسمان شاهد دو چشم خیسم هستند ،
دو چشمی که از دلتنگی تو لحظه به لحظه خیس است !
بدون تو ستاره های آسمان باید به عزای چشمانم بنشینند!
 بدون تو زیبایی های این دنیا را نمیخواهم ، دریا و نم نم باران را نمیخواهم !
 دریا را میخواهم آن لحظه که تو در کنارم باشی و دستت درون دستهایم باشد!
 باران را آن لحظه میخواهم که هر دو با هم خیس خیس بدون هیچ چتر و سرپناهی 
 زیر آن قدم بزنیم! بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، باورش سخت است
اما ...
من تنها تو را میخواهم!
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://my-box.mihanblog.com

وب زیبا و پر محتوایی دارید اگه میخواید آمار وب شما بالا بره به صورتی که:
1 هر روز مجبور نبتشید چند تا نظر بدید واسه دیگر وبها تا اونها هم به شما سر بزنن
2 بدون دردسر حداقل روزی 20 تا بازدید داشته باشید
3 بهترین وبها را مراجعه به وب خود ببینید
4 رتبه گوگل شما بالا رود
5 به راحتی در وب نویسی پیشرفت کنید
تنها کافیست لوگو ما را در وب خود قرار دهید و به ما خبر دهید تا وب شما را لینک کنیم
آدرس لینک باکس:http://my-box.mihanblog.com

باران یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام وبلاگتون خیلی قشنگه
موفق باشید

آرام یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://skot.blogsky

سلام
وبلاگ قشنگی داری با حرفای قشنگ موفق باشی
به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد