من صبورم اما

من صبورم اما...
به خدا دست خودم نیست
اگر می رنجم یا اگر شادی زیبای تو را
به غم غربت چشمان خودم می بندم
من صبورم اما...
چقدر با همه ی عاشقیم محزونم !
وبه یاد همه ی خاطره های گل سرخ
مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم
من صبورم اما...
بی دلیل از قفس کهنه شب می ترسم
بی دلیل از همه تیرگی تلخ غروب
و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند
من صبورم اما...
این بغض گران صبرچه میداند چیست؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

فکر کنم اووووول شدم
سلاام
احوال شما؟
اولین باره به بلاگت سر می زنماااا
اما از قبل آشناییم اگه یادت باشه.

خوب نوشتی .
بی تعارف خوب بود

قالب بلاگت آدمو میگیره.....


تحمل کن عزیز دل شکسته

تحمل کن به پای شمع خاموش

تحمل کن کنار گریه من

به یاد دلخوشیهای فراموش

جهان کوچک من از تو زیباست

هنوز از عطر لبخند تو سرمست

واسه تکرار اسم ساده تو ست

صدایی از منه عاشق اگر هست

آپ کردم منتظرتم
********************فعلا***********************

هاله یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.ghoroobesetare.blogfa.com

من صبورم اما....غم سودای تو در دل دارم/من صبورم اما...تب سیمای تو در سر دارم/من صبورم اما......./////ان بیتم فی البداهه بود بقیش وقت می گرفت P: وبلاگ قشنگتو گزاشتم تو پیوندام (: خوشحال می شم یه اسم از خلوتگاه منم تو وب لاگت باشه....موفق باشی یوسف! (:

از اسمان سبز دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://aseman-sabz.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

مطالبه وبلاگت قشنگه

خوشحال می شم به منم سری بزنی

اسمانت پر ستاره باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد