وصیت نامه

((وصیت نامه ))


اگر کسی از وصیت نامه ی من بوی مرگ را بشنود و رنگ خوش زندگی را در


 آن نبیند باید به خود ،  مرگِ اهداف و آمالم را تسلیت بگویم.


___________________________________


 


بسم الله الرحمن الرحیم


یا حیاً قبل کل حی و یا حیاً بعد کل حی و یا حیاً حین لاحی یا محیی الموتی و ممیت الاحیاء


خدایا تو می دانی   آن نیستم  که دیگران فکر می کنند  بلکه آن هستم  که تو  می دانی  هستم  ، خدایا


قسمت می دهم به حبیبت محمد مصطفی در صحنه ی روز قیامت آبرویم را مریز .


خدایا ! تو  می دانی که  در این دنیا  چقدر دلم  را شکستند  و من همیشه وحشت داشتم  از اینکه دلی را


بشکنم  و  کسی را  از خود  برنجانم  ، خدایا !  اگر ناخواسته دلی را شکستم ،  تو  را  قسم به پیامبر نور و


رحمت ، قلبش را نسبت به من رحیم گردان .


به هر کسی که  وصیتم را می شنود توصیه  می کنم به یاد خدا ، هرگز هرگز هرگز از یاد خدا غافل نشوید


و  در انجام  همه ی  امور  خدا را در نظر بگیرید ، شما را توصیه می کنم به خود شناسی ، خدا شناسی و


اسلام  شناسی ،  هر کس این سه کار را انجام ندهد ، سودی از زندگی اش نخواهد برد ،  زندگی خواهد


کرد بدون  اینکه بفهمد  برای چه  زندگی  کرده  است ؟  و فقط بخار نفسهایش هوارا سنگین کرده وگرنه از


زنده بودنش سودی نبرده است .


شما را توصیه می کنم  به شکر خدا ، در شکر خدا  مداومت کنید و سعی تان بر این باشد که بعد از هر نماز


سجده ی شکر  به  جای آورید که به قول  امام  زمان سجده ی شکر از واجب ترین و ضروری ترین مستحبات


است ، شکر خدا شما را درمقابل خدا متواضع و فروتن خواهد کرد و به شما آرامش می بخشد .


به کوری چشم شیطون ، شکرت می کنم خدا جون ، شکر تو آرومم می کنه ، از شیطون دون دورم می کنه .


از هر کسی که  وصیتم را  می شنود می خواهم که بعد از مرگم چنان از من تعریف نکند که دیگران فکر کنند


من یک فرشته ی پاک و معصوم بودم ، مبادا این خواهش مرا فراموش کنید ،  همچنین از من بدگویی مکنید


که در آن دنیا گرفتار خواهم شد .


شما را توصیه می کنم به خواندن نماز یومیه و ترک نکردن آن ، به خدا قسم من با چشم خود دیدم که نماز


چگونه  درهای  هدایت را به روی کسی  که عمری  گمراه  بود  باز کرد ، از آن هنگام که شروع می کنی به


گفتن بسم الله ،  خدا درهای  هدایتش  را به رویت باز می کند و  بهترین ها  را به توتقدیم می کند ، شما را


توصیه می کنم   با دوستان  دشمنی  نکنید  و  دشمنان  واقعی  خود  را بشناسید  و با دشمنی  با دوستان


دشمنان را  شاد  نکنید ، شما  را توصیه  می کنم  با هم به انصاف و مهربانی رفتار کنید ، و به خاطر اختلاف


نظر های  طبیعی ، همدیگر را با بدبینی به بی دینی متهم نکنید ،  به دستورات اسلام عمل کنید و  عامل به


آن باشید وگرنه  از یدک کشیدن نام مسلمان شما را چه سود ؟ این را بدانید هر یک گناه بی توبه ، دشمنی


با خدا و اسلام است و یک قدم به دشمن نزدیکتر خواهید شد ،  به شما توصیه  می کنم در  شناخت اسلام


ناب محمدی کوتاهی مکنید ، هم احکام اسلامی را بشناسید هم اخلاق اسلامی را ، خیلی از ما طوری رفتار


می کنیم  که انگار  مسلمان نیستیم   و به هیچ کدام از اصول و توصیه های اسلامی پایبند نیستیم که در این


صورت رفتار ما تبلیغی موثر بر علیه اسلام می شود و این عین خیانت است .


شما را توصیه می کنم به پیروی از اهل بیت ، شما را توصیه می کنم که امام زمانتان را تنها مگذارید . خدایا


امام زمانم  را ، برادران  و خواهران مسلمانم را به تو می سپارم در پناه خود حفظشان کن و همه ی آنان را


خوشبخت و عاقبت به خیر گردان . والسلام


__________________________


فکرکن درحال احتضارم ،در آخرین لحظات عمرم آخرین حرفت رو به من بزن!و حلالم کن .

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.aliomahtab.blogfa.com

بسیار زیبا است...
هم وبلاگت و هم اسمت!
و از اون زیبا تر که حرف آخر را اول زدی و با وصیت نامه وبلاگت را شروع کردی...امیدوارم وبلاگ زیبایی بشه)سعی می کنم خواننده همیشگی پست هات باشم)
یا علی مدد(ی)...!

حسین جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://alfred_642.mihanblog.com

اگه با تبادل لینک موافقی سر بزن وبت عالی بود

هاله جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.ghoroobesetare.blogfa.com

یا زنده گردان یا زندگی کن،همان طور که اب معنی دریا شدن را داشت و قطره معنی دریا کردن.امیر عزیز نمیدونم چرا تو این سن و......ولی حد اقل چیزی که میدونم اینه:عمر گل کوتاه است ،عمر ستاره تا عمق اسمان پس اسمانی شو تا ستاره شوی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد